Senin, 24 Februari 2014

Nasi Ijo

Tong,
          Jan lu minta nasi kuning ama Emak lu ini. Lu mau tahu sebabnye? Bukan Emak kaga punya duit, Emak cuma takut, Tong. Dari pengalaman Emak nongtonin lampu mere ye, Emak takut nasi kuningnye berubah jadi nasi ijo. Noh, di lampu mere aje lampu kuningnye jadi ijo. Ye, kan?

Tong,
          Inget, ye, belajar keja bener. Jan guru lu lawan. Lawan tuh kumpeni. Lu pan anak Emak yang paling berani. Ye, kan?


          Ude itu aje. Jadi anak pinter, bener, jadi lu bisa beli nasi kuning sendiri yang kaga berubah jadi nasi ijo, ye!

2 komentar:

  1. Iye Mak, Iye... Nasi uduk, ada gak mak? Mau.... :(


    - Mike, Nelayan yang sedang melaut. Tapi perahunya punya Wifi, lalu bisa jadi tukang pos.

    BalasHapus
    Balasan
    1. nasi uduknye pahit. kayak hidup. *eh?

      Hapus